Náš tým
Adriana Gažiková
„Věřím v sílu hudby a respektující přístup.“
Zakladatelka školek s více než 15letou praxí v oblasti předškolního vzdělávání. Vystudovala obor předškolní a mimoškolní pedagogiky a je absolventkou kurzů Montessori pedagogiky i programu „Respektovat a být respektován“. Dlouhodobě se věnuje rozvoji hudebních dovedností dětí a hře na klavír. V rámci školky má na starosti celkový chod a agendu dětských skupin, zajišťuje komunikaci s rodiči a vytváří prostor pro respektující prostředí jak pro děti, tak pro tým.
Věra Gažiková
„S dětmi pracuji srdcem už více než 25 let.“
Spoluzakladatelka a ředitelka našich dětských skupin. Má vzdělání v oblasti zdravotnictví a Montessori pedagogiky. Absolvovala také kurzy pedagogiky volného času. Více než 25 let se věnuje práci s dětmi předškolního věku. Vede náš tým učitelek, stará se o zajištění programu pro děti a intenzivně se věnuje komunikaci s rodiči – zejména v tématech adaptace, vývoje dětí a konzultací.
Olga Pospíšilová
„Hudba, příběhy a pohyb rozvíjejí dětskou duši.“
Má více než 40 let zkušeností z práce v mateřské škole. Vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku. Věnuje se hudební výchově a hře na klavír, u dětí rozvíjí cit pro rytmus, pohyb i jazyk pomocí pohádek a písní. S předškoláky pracuje individuálně na jejich rozvoji a přípravě na školu.
Artty Ogale
„Učím děti anglicky s úsměvem a pohybem.“
Vedoucí paní učitelka. Rodilá mluvčí angličtiny s pedagogickou praxí z rodné země i České republiky. V naší školce vede výuku v anglickém jazyce a lekce dětské jógy. S rodiči komunikuje výhradně v angličtině. Má výtvarné cítění a ráda s dětmi tvoří – pomáhá jim vyjádřit emoce skrze umění a hravé projekty.
Ivana Frankotová
„S láskou a trpělivostí ke každému dítěti.“
Zkušenosti s dětmi získala v předškolním vzdělávání i v zařízeních pro děti se speciálními potřebami. K dětem přistupuje individuálně a s laskavostí. Ráda s nimi peče a tvoří – podporuje tak jejich samostatnost i smyslový rozvoj.
Andrea Leščuk
„Vytvářím podnětné prostředí pro radost z objevování.“
Oceňovaná pro svůj přátelský a tvořivý přístup k dětem. Aktivně se podílí na vytváření vzdělávacích plánů i programu školky. Je otevřená spolupráci s rodiči a podporuje atmosféru důvěry a vzájemného porozumění.
Mgr. Petra Šimpachová
„Vnímám vzdělávání jako cestu k vnitřní svobodě.“
Vystudovala obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Má zájem o moderní vzdělávací přístupy a práci s emocemi.
Vendula Vintrlíková
„Pomáhám dětem rozvíjet vlastní potenciál s respektem.“
Kreativní a empatická osobnost se silným poutem k dětem. Podporuje individuální rozvoj a sebedůvěru.
Julie Dosedělová
„Děti vnímám jako osobnosti od prvního dne.“
Vytváří prostředí, ve kterém se děti cítí bezpečně a sebejistě. Má zkušenosti s různými typy dětských kolektivů. Vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku a dále se v oboru vzdělává. Hraje na klavír a s dětmi se zaměřuje na rozvoj rytmu, hudebního vnímání, orientace v prostoru a pohybových dovedností.
Natálie Bajnoková, DiS.
„Hravost je cesta k poznání.“
Věnuje se hravé pedagogice a podporuje přirozený rozvoj komunikace, empatie a tvořivosti u dětí. Vystudovala zdravotnickou školu – obor všeobecná sestra. Práce s dětmi ji naplňuje a přistupuje k ní s radostí a respektem.
Veronika Dantas Oliveira
„Respektuji jedinečnost každého dítěte.“
Přináší do školky mezinárodní zkušenosti a otevřený pohled na rozmanitost v dětském kolektivu. Absolvovala kurz „Respektovat a být respektován“ a má praxi z Montessori školky. Dětem poskytuje bezpečný prostor pro objevování, vyjadřování i spolupráci.
